Leveringsakte

Een leveringsakte is nodig om de eigendom van uw woning of bedrijfspand over te dragen. De leveringsakte wordt getekend na het vastleggen van de afspraken in de koopakte.

In de akte wordt bepaald dat de koopsom wordt betaald en dat alle rechten en verplichtingen met betrekking tot de onroerende zaak worden overgedragen.

> Terug

Mag ik u voorstellen aan onze Estate Planner?

mr Helena Aerts voorziet u graag van advies om te voorkomen dat u veel belasting over uw vermogen moet betalen. Lees meer>

Werken bij Actus?

We hebben het druk en zijn daarom, ter uitbreiding van ons Heerhugowaardse team, op zoek naar een Administratief- en Notarieel Medewerker (OG) en een waarnemingsbevoegde Kandidaat-Notaris (FP).
Wil je hier meer over weten? Lees meer>


 

 

Coronabeleid Actus Notarissen

Hoe gaat Actus Notarissen N.V. om met het Coronavirus?
Lees meer>