Actus Nederland

Sinds 1998 heeft Actus een back-office die beschikt over een landelijk netwerk van notariskantoren, met dekking in elke regio. Dit netwerk zet Actus in ten behoeve van diverse relaties (belangenorganisaties, banken, overheid). Het doel van Actus Nederland is het in collegiale samenwerking produceren en passeren van (onroerendgoed)akten.

Actus Nederland is het aanspreekpunt en voert de regie over het netwerk. Zij neemt een gedeelte van het voorbereidingstraject voor de akte(n) voor haar rekening; het passeren van de akte(n) geschiedt op het kantoor van de lokale notarissen (binnen het netwerk).

Voor een overzicht van de vestigingsplaatsen van de notariskantoren klikt u hier.

Hebt u interesse in een samenwerking met Actus Nederland of wilt u informatie aanvragen, neem dan contact op met mevrouw mr D.J. Haak (072-5718016 of d.haak@actusnotarissen.nl).

Werken bij Actus

Nieuwe toppers gezocht!
We zijn op zoek naar een waarnemingsbevoegde kandidaat-notaris voor onze vestiging in Purmerend, een kandidaat-notaris voor onze vestiging in Hoorn, een receptioniste/administratief medewerker voor onze vestiging in Hoorn, een administratief medewerker voor onze vestiging in Zaandijk en een receptioniste/administratief medewerker voor onze vestiging in Amsterdam.

Nieuwsgierig? Kijk dan hier voor de vacatures?