Actus Nederland

Sinds 1998 heeft Actus een back-office die beschikt over een landelijk netwerk van notariskantoren, met dekking in elke regio. Dit netwerk zet Actus in ten behoeve van diverse relaties (belangenorganisaties, banken, overheid). Het doel van Actus Nederland is het in collegiale samenwerking produceren en passeren van (onroerendgoed)akten.

Actus Nederland is het aanspreekpunt en voert de regie over het netwerk. Zij neemt een gedeelte van het voorbereidingstraject voor de akte(n) voor haar rekening; het passeren van de akte(n) geschiedt op het kantoor van de lokale notarissen (binnen het netwerk).

Voor een overzicht van de vestigingsplaatsen van de notariskantoren klikt u hier.

Hebt u interesse in een samenwerking met Actus Nederland of wilt u informatie aanvragen, neem dan contact op met mevrouw mr D.J. Haak (072-5718016 of d.haak@actusnotarissen.nl).

Openingstijden

Goede vrijdag (10 april) en Tweede Paasdag (13 april) zijn onze kantoren gesloten.
Fijne paasdagen toegewenst #blijfthuis.

 

Coronabeleid Actus Notarissen

Hoe gaat Actus Notarissen N.V. om met het Coronavirus?
Lees meer>
 

Notaris 'vitaal beroep' in bepaalde situaties

Gelukkig kunnen we onze cliënten in deze moeilijke tijden bij blijven staan.
Lees meer>