Actus Nederland

Sinds 1998 heeft Actus een back-office die beschikt over een landelijk netwerk van notariskantoren, met dekking in elke regio. Dit netwerk zet Actus in ten behoeve van diverse relaties (belangenorganisaties, banken, overheid). Het doel van Actus Nederland is het in collegiale samenwerking produceren en passeren van (onroerend) goed akten.

Actus Nederland is het aanspreekpunt en voert de regie over het netwerk. Zij neemt een gedeelte van het voorbereidingstraject voor de akte(n) voor haar rekening; het passeren van de akte(n) geschiedt op het kantoor van de lokale notarissen (binnen het netwerk).

Voor een overzicht van de vestigingsplaatsen van de notariskantoren klikt u hier.

Hebt u interesse in een samenwerking met Actus Nederland of wilt u informatie aanvragen, neem dan contact op met mevrouw mr D.J. Haak (072-5718016).

Openingstijden feestdagen

Maandag 27 december en 3 januari zijn onze kantoren gesloten.
 

Mondkapje verplicht

Onze cliënten worden verzocht om bij een bezoek op onze vestigingen een mondkapje te dragen. Indien u eenmaal zit mag het mondkapje af.
Voor meer informatie over onze coronaregels kunt u hier klikken.
 

Werken bij Actus

Nieuwe toppers gezocht!
We zijn op zoek naar een (bijna) waarnemingsbevoegde kandidaat-notaris Ondernemingsrecht.

Nieuwsgierig? Kijk dan hier voor de vacatures?