Actus Nederland

Sinds 1998 heeft Actus een back-office die beschikt over een landelijk netwerk van notariskantoren, met dekking in elke regio. Dit netwerk zet Actus in ten behoeve van diverse relaties (belangenorganisaties, banken, overheid). Het doel van Actus Nederland is het in collegiale samenwerking produceren en passeren van (onroerend) goed akten.

Actus Nederland is het aanspreekpunt en voert de regie over het netwerk. Zij neemt een gedeelte van het voorbereidingstraject voor de akte(n) voor haar rekening; het passeren van de akte(n) geschiedt op het kantoor van de lokale notarissen (binnen het netwerk).

Voor een overzicht van de vestigingsplaatsen van de notariskantoren klikt u hier.

Hebt u interesse in een samenwerking met Actus Nederland of wilt u informatie aanvragen, neem dan contact op met mevrouw mr D.J. Haak (072-5718016).

Mag ik u voorstellen aan onze Estate Planner?

mr Helena Aerts voorziet u graag van advies om te voorkomen dat u veel belasting over uw vermogen moet betalen. Lees meer>

Werken bij Actus?

We hebben het druk en zijn daarom, ter uitbreiding van ons Heerhugowaardse team, op zoek naar een Administratief- en Notarieel Medewerker (OG) en een waarnemingsbevoegde Kandidaat-Notaris (FP).
Wil je hier meer over weten? Lees meer>


 

 

Coronabeleid Actus Notarissen

Hoe gaat Actus Notarissen N.V. om met het Coronavirus?
Lees meer>