Vacatures

Actus Notarissen is een modern, groot en vooral dynamisch notariskantoor waar professionele dienstverlening op hoog niveau wordt gecombineerd met een informele, prettige werksfeer en goede ontwikkelmogelijkheden. Kenmerkend voor Actus Notarissen is de innovatieve en toegankelijke manier waarop zij de markt benadert en haar klanten bedient.

Vacature receptioniste/ administratief medewerker

Contact ons!

Voor meer informatie over de inhoud van de functie kan contact worden opgenomen met Nadine Bloem van de afdeling HRM, onder telefoonnummer 072-5718016.

Sollicitaties (brief met CV) kunnen per e-mail worden verzonden aan:
hrm@actusnotarissen.nl

 (fulltime 37,5 uur per week / minimaal 3 dagen 22,5 uur per week)

Ben jij toe aan een nieuwe stap in je carrière als receptioniste/ administratief medewerker?

Wil je werken op een klein en hecht kantoor, waar een informele sfeer en gezelligheid centraal staan? Dan hebben wij misschien wel dé baan voor jou!

Over ons

Wij zijn een gerenommeerd notariskantoor met een rijke geschiedenis en een sterke toekomstvisie.

Onze cliënten vertrouwen op onze expertise en toewijding bij het afhandelen van belangrijke juridische zaken, op de rechtsgebieden vastgoedrecht, familierecht en ondernemingsrecht.

Vanuit een vijftal vestigingen in Noord-Holland werken we in een informele en prettige werksfeer. Door de kennis die er onderling binnen en tussen de andere vestigingen gedeeld wordt, kunnen we ook gespecialiseerde notariële dienstverlening aanbieden.

Functieomschrijving

Ter uitbreiding van ons team in Hoorn zijn wij op zoek naar een enthousiaste receptioniste/ administratief medewerker.  De werkzaamheden zullen bestaan uit onder meer balie/ receptiewerkzaamheden en alle voorkomende administratieve – en notariële werkzaamheden. Ervaring in het notariaat en kennis van het VanBrug softwaresysteem (Codex) is een pre, maar het is geen vereiste.

Wat ga je doen

  • Jij zorgt ervoor dat de geplande afspraken gestructureerd verlopen en je verwelkomt cliënten hartelijk aan de balie.
  • Jij verwerkt alle binnenkomende en uitgaande post/e-mail.
  • Jij bent er verantwoordelijk voor dat notariële stukken elke dag digitaal verwerkt en verstuurd worden.
  • Jij zorgt voor het Inschrijven/registreren en archiveren van aktes.
  • Jij staat klaar om ons team met diverse administratieve taken te ondersteunen.

Je profiel

  • Je bent stressbestendig en kunt goed prioriteiten stellen;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal (vereiste), een goede beheersing van de Engelse taal is een pre.
  • Je kunt goed zelfstandig werken, je bent nauwkeurig, klantgericht en weet van aanpakken.
  • Je bent bij voorkeur fulltime beschikbaar, parttime is bespreekbaar.
  • Ervaring met Codex is een pre.

Wat wij bieden

  • Een stimulerende en collegiale werkomgeving met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
  • Wij vinden een goede ‘work-life balance’ erg belangrijk.
  • Ons kantoor in Hoorn is goed bereikbaar met zowel de auto als het openbaar vervoer.

Parkeren kan op eigen terrein.  

Solliciteer nu

Als deze vacature je aanspreekt en je voldoet aan het profiel, dan nodigen we je uit om te solliciteren. Stuur je CV en motivatiebrief naar hrm@actusnotarissen.nl. Vermeld in je motivatiebrief waarom je graag bij Actus Notarissen zou willen werken en hoe jouw ervaring aansluit bij de functie-eisen.

Voor meer informatie over de inhoud van de functie kan contact worden opgenomen met Nadine Bloem van de afdeling HRM, onder telefoonnummer 072-5718016.

Twijfel je of je volledig binnen het profiel past of wil je meer informatie over het kantoor?

Ook dan nodigen we je uit om te solliciteren of vrijblijvend contact op te nemen met

Nadine Bloem van de afdeling HRM, onder telefoonnummer (072-5718016).

We kijken ernaar uit om kennis met je te maken en te ontdekken hoe jij kunt bijdragen aan ons toegewijde team van notariële professionals.

Bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Werken voor Actus Notarissen

Wij zijn regelmatig voor onze locaties opzoek naar nieuwe kandidaat- notarissen, administratief medewerkers of receptionisten. Spreekt het je aan om voor ons te werken? hou onze vacatures in de gaten of stuur ons je c.v. toe.